reklama

Viedenský blog

Poznáme to  obligátne : „Všade dobre doma najlepšie“ Dovolím si však trocha sa zamyslieť a inšpirovať čitateľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Strávila som zopár dní vo Wien,len kúsok od našich hraníc a trocha ďalej od Košíc. Môj návrat však potrebuje aklimatizáciu. Nie že by som prekonala obrovské výškové rozdiely z hôr, ale som akoby v tranze či šoku. V šoku z toho, čo všetko sa dá tam vonku a čo všetko u nás v Košiciach akosi nie a nie.

Iný svet čo som zažívala v kontraste s návratom do ponurého sveta mesta akoby zarasteného šípkovými tŕňami, kde zastal čas. A nemusí to byť stopka v čase v tom technickom poňatí, ale rozdiely badať aj v organizácií života

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Wien je skutočne mesto zelene, parkov, ihrísk, zákutí na zamyslenie a oddych, kultúry, zladenej architektúry bez novodobých mega pamätníčkov. Kľud, vyriešená doprava, usporiadané koridory pre cyklistov, peších, samozrejmá bezbariérovosť, vzájomný rešpekt. Služby a službičky v obchodných uliciach. Pocit istoty a dobrej organizácie tohto ušľachtilého historického mesta. Mesto na špičke svetového rebríčka spokojnosti so životnými podmienkami. Právom.

Rada by som sa s Vami podeliť o niektoré momentky, ktoré stoja za povšimnutie a možno aj inšpiráciu.


 

Otilia Horrocks

Otilia Horrocks

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  187
  •  | 
  • Páči sa:  2 634x

Motto: Zdravšie zelené tolerantné a bezbariérové Košice. Zoznam autorových rubrík:  Malá kniha roku 2021Postrehy v roku 2022Zásadný rok 2023Rok nádeje 2024NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu