reklama

Dala som Sme dvojku

Pýtala sa ma redakcia Sme na hodnotenie nových diskusií... dala som im chválitebnú. Sľubujú ich skoré vylepšenie... nechám sa prekvapiť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Kedysi v januári 2021 sa ma Sme pýtali v stručnosti na záujem o účasť pri tvorbe nových diskusií, ak sa dobre pamätám, "okienko" chcelo vedieť či čítam Sme pre diskusie alebo kvôli článkom, niečo o mne a zisťovalo záujem o pomoc pri testovaní pripravovaného nového dizajnu, samozrejme záverom pripomenulo, že kontaktovať budú len vhodných testerov... Sme mi dalo košom, viac som od nich v tejto veci nepočula.

Vlastne počula, predvčerom 30.4.2021 ma oslovili, tentoraz mailom, asi ako každého predplatiteľa Sme, s požiadavkou na vyplnenie dotazníka pre zlepšenie posledný mesiac toľko kritizovaného nového formátu diskusií. Požiadavku na notifikácie Sme predvčerom do diskusií doplnilo, tak tu som požiadala o editovanie už odoslaného príspevku, či ako bonus možnosť vedieť kto číta moje diskusné príspevky. Pri otázke ako hodnotím nové diskusie som im ako laik nieučiteľ dala dvojku, snahu o zlepšenie treba povzbudiť. Pomoc pri testovaní som tentokrát odmietla ja. Som len užívateľ, nie computer expert a požiadavky mnohých diskutujúcich si žiadajú podstatný upgrade. Uvidíme, čo testeri spolu so Sme pripravia a ako sa tento nový formát udomácni. Nech sa im darí k spokojnosti čitateľov a diskutujúcich.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Otilia Horrocks

Otilia Horrocks

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  191
  •  | 
  • Páči sa:  2 818x

Motto: Zdravšie zelené tolerantné a bezbariérové Košice. Zoznam autorových rubrík:  Malá kniha roku 2021Postrehy v roku 2022Zásadný rok 2023Rok nádeje 2024NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu